Rise up

2008-04-22 - 17:53:19
Solskenet är här.
Vi tar emot det med öppna armar! Tack, och let it be this way please.

Och när det vankas sommarsol så vankas det sommarpjuks, men tell me.. var kan man hitta ett bra par sådana? Ja men typ sandaler, ballerina, och nu är jag cool och skriver H&M's heta espadrillos.
H&M är ju liksom det om man vill ha 2 par för cirkus 200 spänn, kapet!

Mitt bloggande suger, I know. Vad ska jag säga?
Solen skiner ju :) Livet skiner.. typ.
Och angående typ så är det typ 5 veckor kvar (riktiga) 5 skolveckor kvar i livet! kvar till the student!
Syrran hon har 5 ÅR kvar, tji på den du!

För övrigt har jag & min toyboy 1 månad imorgon ♥ och nog kommer det bli åtminstonde 1 till :)

Nej men nu är det käk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin