Måndagsbarn

2008-04-10 - 18:18:09

Föddes en lörda mamma kallar mig för discotjej
Så på en lördag ja då vet du vart du hittar mig

Klockren. Veronica Maggio gör det igen.



Nej ,inte ännu ett inlägg om min älskade hit & dit. Men nog är det trevligt med lite kärlek ibland :)
Imorgon är det precisly 9 veckor kort till STUDENTEN, tjoho.
Det pirrar inom mig när jag tänker på det.. när man kan sitta i plugget & snacka med polarna om hur trevligt det kommer bli, denna underbara sommardag, fööör solen ska skina! Ett måste bara.. dock ligger det i händerna på snubben där uppe.

Balbiljetter inhandlas nu också, ja för visst är det härliga tider.
Ångrar dock att jag som alla andra just gör, inte kan sitta & längta till någon kryssning.
Men helt mitt eget val. Huvet dumt så får.. huvet lida.

Jag kom just på att jag inte lagt upp någon bild på min baby boy, lille kissekillen Missen.
Ja för inte kom jag på något bättre namn, det fick bara bli så. Det kunde ju vart värre..

Hörde att björne skulle fixa min blogg.

FINT DE! hörs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin