Wünderbart!

2007-09-24 - 19:15:56
Ja, när det är måndag. Jajjamensan! Alltid lika najs. Inte? Kanske den jobbigaste dagen.. en ny vecka startar, fast det är ju rätt najs, men annars.. liksom, det känns som lååång lååånga vägar till närmsta helg. Surt. Men sedär, så är det fredag helt plötsligt. Så ja, annars var det inte så mycket mer att klaga på? Eller, jo! Kan nog få in en liten spalt om min underbara huvudvärk som besvärat mig sen i lördas, och som nästan banka mig itu igår, kändes som that's it för mitt lilla liv. Men inte den gången, gud eller vad vi nu ska kalla honom/henne/det/den, äääh, bjöd på ett par dar till. Thank "God"! Positivt sagt? Jag försöker åtminstonde.

Fadderdag imorrn, studiedag torsdag, party (äntligen!) helgen, ja thank Gooooood! 2 lugna veckor, huga! Nästan bortdeppad. Ja! Så ska bli smaskens med lite annat skoj, wunderbart! :) yeay.
OCH.. helt sjukt underbart (vadå missbruka ordet?) - shopping på fridaaaay, av de få slantar jag har kvar efter att betala ditten & datten (räkningar), alltid lika roligt. Japp.

Kan ju avsluta lite fint med ett skönt låttips!
Aviation - You were my everything

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin