När stänker dom?

2007-09-09 - 22:14:30
Hahahha... har ett flertal störtsköna konversationer i skallen som uppkommit de senaste dagarna.. Antingen med talfel eller missförstånd, oavsett vad så har de varit så sjukt roliga!
Som igår.. På tjejmiddan, då jag och Angelica halkade in på ett sånt ämne som att få flugor i mun när man tex. cyklar i en ivrig fart och vips så har man en smaskig fluga i mun eller en fet humla i ögat.. Haha, och så sa angelica såhär "ögat är bäst" och då hade jag innan sagt att det är så smarrigt med flugben, riktigt knaprigt.. och när hon sa de där så kontra jag med att "amen stjärten är bäst", typ, och hon bara kolla på mig! Jag bara jaa? och så sa hon "hur fan lyckas man med att få en fluga i arslet!?" hahahahah.. åh de va så roligt. Men jaa.. det blev liksom fel, hon fatta inte hur jag mena.. Anyway :)

Hade som sagt tjejmiddag hos bruden igår, skitmösigt! Dock rätt plågande då man var tillpiffad å klar redan vid en 12-13, då jag skulle dit å göra min berömda tacopaj, som tack och lov smakade väl igår med :) Näfan.. riktigt schysst kväll annars då, singstar & vin å massa gott. Najs najs vetty. Sen var det hangloose, jadå. Det funka väl, men nu säger jag det en gång till & menar det denna gång! nu blir det luuuuugnt, typ "1" vit månad, fast det blir det kanske inte riktigt.. Men vi kan börja med att ta en helg i taget :) så nästa blir lugn!
Ligga i med träningen osv.. fina bullar det!

Menne, höööörs då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin