Lite småplaner

2007-09-12 - 22:04:55
Jobbsökare och intresseanmälan på egen lägenhet! ja för nu jävlar... vill testa mina egna vingar å skaffa eget bo. Men man får väl se vart det leder.. men man kan ju börja som jag gjort.. å drömma.
Men viljan finns! that's for sure. Sökt två jobb idag också! Och hoppas verkligen på nåt av dem. Verkligen i behov av jobb.. och jag skulle verkligen ta VAD som helst... eller nej, förutom telesäljare! Never!! skulle aldrig gå med en vinst iaf.. Skulle liksom inte palla. Såatte.. men öppen för vad som helst annars, om någon skulle veta nåt :)

Och annars känns allt bara heeeeelt najs.. Eller, kanske inte lite småsaker, private.
Näfan, kommer inte på något riktigt vettigt å skriva... bara behovet av jobb = pengar i huvudet! Vill ju kunna få mitt nedrans körkort någongång också.. Kunskapen finns ju, men ekonomin tillåter fan inget nuförtiden hos mig.

Så JOOOOBB, hitta mig, här är jag!

och tråkigt nog finns funderingen på att sälja pärlan också.. nu när man blivit typ hemmastadd eller vad man ska säga.. min lilla rishög. Men det är pengar, och jag kan ju ta en sak i taget å ta kortet innan jag skaffar bil.
Så får se dåååååe.

See ya!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin