Lite bättre

2007-09-28 - 10:12:45
Nu har en del saker rett upp sig lite.. Känns en aning lättande! Och imorgon är det middag & mys så det ser jag fram emot. Klirra till det lite innan man måste ta det lugnt i 2 veckor igen.. Så imorrn ska jag ha kuuul.
Idag blire city en sväng, studiebidrag idag ju, underbart! Kika något att ha på sig till imorrn och sånt skoj. Hoppas även att min nya piercingstav kommer idag, så snygg, blir man lite extra glammig i mun haha.. Nerå.

Har dock råkat ut för en mycket jobbig sak. Muskelinflammation (?) i bägge armarna.. alltså, precis ovanför armvecket är det totalt uppsvält för mig, som en stor sten i bägge armarna, stenhårt är det! och inte kan jag ha armarna rakt.. Så många tårar föll imorse när man klev upp, faktiskt! (barnsligt som det låter) men så ont gör det! borde igentligen legat hemma å vila armarna bara å smörjt in med äckel-tigerbalsam.. Men här sitter jag istället i plugget på mini-rast å skriver av mig lite.. Som också gör ont. Vävning hela dan, skönt att man kommit en rätt bra bit, slippa känna känslan att det är ont om tid.

Nä, nu lär jag sätta igång, hej hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin