Gimme gimme

2007-09-07 - 14:17:23
Måste bara rekomdendera brittan's nya hit - gimme more! superb! något som spelar för jämnan hos mig..
Jaja.. Skola nu, soft dag. Började 12.30 tror jag och slutar runt en 16.30. Bara vävning.. helt okej! Visst visst..
Synd att det är så sent man slutar en fredag bara :/ men men. Blir ändå bara lugnt ikv..
Imorrn däremot kan det få bjudas på ett & annat. Som tex. lite mat? Lite vin? Lite gott gott? Javisst sörru!
Annars då? Börjat käka piller i samband med träning.. = så jag går ner i vikt, så får se då. Tror de kommer gå bra med syrran som stöd. Skönt att man tagit tag i detta nu. Så man kan få va lite fin till bal, student, osv :) och annars också givetvis!

näe, så mkt mer har jag väl inte att skriva, nej. Menne, ha en trevlig helg everyone!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin