Fredag, och..

2007-09-21 - 10:20:52
ja.. what's happening? NADA! kul! alltid lika kul när man har en ljuv helg å se fram emot.. :( bläää. Näfan, nu känns det depp alltså. Allting bara går emot mig, för tillfället. Det är verkligen energikrävande! att gå runt å känna den stickande känslan av att mycket går och har gått fel. Liksom.. jag skulle behöva something shiny.. Något som sken upp inuti mig.

Ska väl ta å masa på mig ett par palter å bege mig ner på stan kanske å kika nån tjusig skjorta åt lillgrabben som ska på partaj imorrn. Sen är det plugg, 12.30 tror jag. Ska förmodligen också ner till frissorna & kika om jag ska pröva låta  dom färga mitt hår, så får se. Då kanske det skulle bli bra tillslut! Ser ju ut som trasselsudd i skallen typ! Alla minns väl trasselsudd? jaa.. titta på mig å ni minns, moahaha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin