#!@+?!!/#@?+!!

2007-09-16 - 18:04:08
alltså, en massa svordomar.. ja!!! när ska turen börja le mot mig? fan va less man bliiiiir!
Okej, nu ska jag försöka förklara mig.. varför lixxxxxxåm.
Okej...
Jo! Mtv music awards.. alltså, det sööög ju verkligen, eller.. en del bra moments var det väl, justin & gänget osådär.. Men vafan visa dom inte brittans uppträdande för? man blir less.. Kanske va för pinsamt? Aja.. är man nyfiken på det kan man ju gå in på youtube.com å söka sig fram på uppträdandet.. Men vafan.. Så det blev bara säckigt.. hela lördagen.. vart ingen cider & sånt mys heller, inte för att de gjorde skitmkt men äsch.. Blev riktigt less när mtv grejen sluta helt suddenly bara. Och sen så.. eller nej det var innan! precis innan det skulle börja, så kände jag mig runt halsen å märkte att... mitt halsband var borta!!! (ett silverhjärta med ristningar som jag fick när jag var liten, med en ny kedja) och då kom jag på att jajustja! jag tog ju av det i stå-solariet när jag skulle sola! fan va lessen man blev :( och så fick man en sån där fin-fin klump i magen, ni vet.. typ ångest! å klockan var ju way to much för att åka dit å kolla om det fanns kvar! ååh.. och inte visste vi när de öppnade imorse heller, men åkte dit runt en tio, yrvaken.. å till min lycka fanns det kvar! :D så de va ju skitbra. Men så.. nu när jag å mamma var iväg å skulle handla lite.. å jag kör, å märker att bilen är konstig, men att den varit det några dar nu, typ smäller under den.. Och när vi kör iväg nu, åker till kiosken, även fast den e skum, den liksom tvärstannar när man svänger å såna skumma grejer (låter ju som en toppen bil, wie va stolt jag är) *not*.
Oså är bankomaten trasig vid prix så vi var tvungen å åka bort vid läkerol, men vi kommer inte längre än till vid bron där i början av brynäs.. jag trodde å tkte det kändes som punka på däcket fram på min sida, förarsidan. Så jag svänger av till höger å kör skitsakta, liksom.. och sen blir jag tvungen att väja av till vägkanten för att kolla felet, skiträdd också, ärligt talat. Men ingen punka, däcket har bara liksom, fallit bakåt (BARA hahaha) så den tar emot på en skärm, vad det nu heter.. och vi står där ett bra tag, å jag frös som ett as innan vi åkte (vad gjorde jag inte NU?!) sen vänder å vrider vi på ratten å mamma kommer fram till vad felet är, efter alla andra teorier.. då var det ett stag som gått av, såg skitläskigt ut.. så på med varningsblinkers å kör i en 15km/h. wiiiiiiiiiiiiiiie.. vart ingen handel heller.. jag som skulle till jysk :( köpa nya sängkläder.. köpa hårfärg.. men nääääääääääe. Åh.. värsta klumpiga texten! haha.. men jag lever.. 2 armar, 2 ben. de e ju bra.. ?

Äh, nån! kom and make my day..
hungrig är jag också :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin