Världens längsta dag, typ

2007-10-24 - 09:14:14
Igår jobbade jag. Eller jobba & jobba.. inventera på prix i 3 timmar.. skulle vart 5, men det gick så fort. Skiten timpenning, så det vart inte många kronor.. Skitsamma, allt går ju till räkningar ändå. Trött studentmössa som måste betalas just nu. Jag som planerat annat..

Ja, och åter till dagen. Sitter i plugget för tillfället, har ju ett sånt att bege mig till nästan var dag. Anyway.. Hatar onsdagar, dom är så sega! och dessutom har vi dans på trötta jumpa lektionen.. usch va slut jag kommer bli. Sen är det hem, fixa lite ärenden oså iväg igen.. ja för så är det, jag ska iväg med syrran på hennes hockeyträning & pröva på å va med.. alla tjatar & tjatar att jag ska börja. Men vet inte om jag har tillräckligt med självförtroende när det gäller att spela hockey.. utrustning, klubba & puck.. mjaaa. Hade mera tänkt mig innebandy?
Så får se då. Känns bara som om jag kommer göra bort mig.
Får sedan komma hem, ta en dusch & krypa ner till Grey's Anatomy, yes! så spännande.. för vad gjorde George & Izzie??! gaah.

Och när kommer tiden för att kunna fixa min outfit till helgen?

Jaja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin