Studentmössor!!

2007-10-02 - 13:44:18
Igår var det prövning & beställning av studentmössor, faaan va roligt det var.. Känna att.. det är liksom inte skiiit långt dit! Ohnej.. jag hoppas & jag tror att den kommer bli fin-fin: Ja, vanlig design då, med litet rosa band oså valde jag med typ guld-kokard med rosa sten, och guld text & skrivstil, och guldstrass i bak.. värsta blinget! Haha.. jag hoppas bara storleken blir bra nu :S står man där med för stor/liten mössa, jjjja! Nejdå, blir nog bra :)

ååh.. och snart kommer  väl skolkorten, eftersom grundskolan fått det nu.. vi får väl vänta någon vecka till I guess.. trots att man var utklädd så är jag nervös över hur fasen det kommer se ut :S hoppas dom tog det första kortet.. eller andra? äh, kommer inte ihåg :P

Nä, vila lite nu. Inte 100% hos mig..

och något som spelas almost 24/7 - Coldplay - the scientist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin