Se så det kan gå..

2007-10-21 - 19:11:10

Vilken helg! och jag menar bara vilken, heeelg!
Ja, natten från fredag till lördag fick jag ca. en 2-3 timmars sömn, då jag satt kvar & knepa vid datan tills morronskvisten. På lördag morron var det socialdemokrats-möte typ :P mamma har ju lurat in mig i SSU.. hon tycker att man inte bara kan sitta å gnälla på hur knackigt samhället är, och tycker jag skulle vara bra inom politiken, moahah. Jag tänkte först inte gå på mötet.. ville liksom sova ut, det som jag längtat efter då jag sovit så dåligt hela veckan, som jag skrev tidigare i ett inlägg. Men som alltid, tänkte jag på andra före.. och blev lite lessen i ögat när jag tänkte att mamma skulle gå dit själv, så jag ställde upp å klev upp runt 9, och huga va jobbigt det var! Och det höll på till en halv två. Oufh.. lite trött.. Kommer hem och tänkte ängtligen! MEN som vanligt lockas man ut, fast det var ett jäkla velande igår, och jag önskar jag bara stannat hemma. Så alltså ja, det vart ut.. men kom inte så långt som till krogen.. massa fjoll & sånt tjafs. Skitsamma.. Och snacka om att vara trött! oså imorse, upp runt 9 igen! Syrran hade sin första match med skutskär laget i Hofors, och jag kände att jag inte kunde svika henne..
Så nu sitter jag här, trött, slut & smått deppig då jag fått tagit massa skit.. och jag känner såhär.. jag ställer jämt upp på allt & alla.. men får höra saker som att jag är svår, ego och konstig, och att fler tycker det men inga namn ges. Ja... va ska man säga.

Alltid lika kul liksom. Så nu ska jag lägga mig ner, deppa, & se massa rullar.. fördriva bort depp-tid å depp-tankar..


OCH, om man nu har åsikter om hurdan jag är, säg det rakt till mig då, diskutera det kanske med mig istället för att gå och snacka med andra och tycka illa om mig.

Ingen är väl perfekt?

Postat av: Josephine

Finns inget som heter perfekt! Noppsnopp!

2007-10-23 - 16:36:16
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin