Nu & då, my confess

2007-10-20 - 01:24:11
Shit.
Sitter & kikar bilder från när man var yngre och fram till nu. Vilka förändringar som sker.. Hårfärger hit å dit.. och ja, stil, och moahaha, till och med ögonbryn! Det är faktiskt illa på en del foton.. Hade jag inge spegel?

Jag ca. 5 år nånting, en aning  glad? näe.


Saknade moster Åsa och jag, en aning gladare.. Hon var som en syster


Jamen gissa var jag kan vara nånstans! mamma med sina håruppsättningar..


Webbcamera uppfanns, "fjortis"-åldern kommen, en aning brighter skalle


& det forsätter så...


Och ett tag där försvann lite vikt & kantiga ögonbryn dök upp (ni skulle bara se den andra sidan, huga!)


Tills den dag då första riktiga förhållande, första egna utlandsresa på egen hand & alkholen kom och knackade på


Äventyren som ung jänta.. woho


Brun-utan-sol & lösnaglar kom också ett tag där (ILLA!)


och nånstans där blev det blonda håret mörkare & mörkare..


och nånstans där blev det typ svart?


men det blev bra tillslut. Det mörka höll sig inte kvar så länge, som tur var.. lite ljusa slingor gjordes, nya bruna färger las i, rött las i.. en jäkla historia.. men jag säger de. Cheeses va man ändras!
Postat av: Sanna

haha, fan va häftigt de va att se :D Liiite grymt!

2007-10-20 - 13:24:27
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin