Helt unbelieveble

2007-10-27 - 12:56:19
stava jag rätt där? shit the same.

Jag har en helt otrolig sak att berätta. Det e fan så att jag tror att ja drömmer... för nu dom senaste veckor, så har jag haft tanken att skaffa mig en katt. Vart så sugen på en kolsvart katt, när ullis skaffat sig en sån söt liten rackare! och efter många om & men bestämde jag mig för en hane, helst en långhårig.. oså skulle han inte va skit liten, liksom, kunna klara sig själv, if u know what I mean? tänkte även att jag skulle skaffa en lagomt till lovet såhär..

och nu kommer det roliga. Här sitter han, i min famn.
Ja! för igår kväll, eller inatt.. pappa var ute med vovven, å när han kommer in via bakgården så ser han nåt svart som ligger i vovvens utebädd, han tror det är en grävling.. men denna s k grävling kutar in till oss.. en liten kissemiss! å den vägrar gå iväg när pappa släpper ut den. så imorse när pappa gick ut me vovven igen, så ligger den kvar? å sticker in igen.. han kommer upp till mig å knackar på å säger "jag har en svart liten vän till dig här" å jag fattar nada.. och ja, som sagt.. nu sitter jag här med honom i min famn.. en långhårig, lagomt gammal kattunge, hur vacker som helst, + hane, i min famn. Och lovet har precis börjat..

Han har halsband på med nummer, som syns skiiiitdåligt. Å vi har prövat ringt allt möjligt liknande.. men inget hör till gävle.. sökt på hitta osv.. men näe. So what to do?
Känns som en dröm.. han är sååå vacker.

Ska givetvis försöka hitta rätt ägarn, men hittar man inte så?

wie :D


och det börjar närma sig kvällens bravader.. och ja. Lindsay lohan, here i come and will try. möhöhöh.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin