Come what may

2007-10-17 - 19:06:12
Moulin Rouge sågs igår kväll på 3an, självklart.. Zappades gjorde det även då Desperate också sändes från 21. Men MR, guuud i himlen vad tårar det fälldes :D haha! Den är ju så fiiiiin...
Och idag rekmonderas starkt typ slut-sången Come what may.. gud vad jag grät alltså.. ni skulle sett.. eller inte!


Ja! det var det de.. och va besviken jag blev angående svenska provet.. jag som tyckte det gick så bra, och så vart jag 5 fjuttiga poäng ifrån VG. Fan va ruttet..

Och fortsättningen följer på vad tusan jag ska klä mig som den 27e. Surt, surt.
Och GRYMT svårt haha! Men jag kommer bara, tråkig som jag är, på dessa.. Äsch. Jag kanske tar mig ett par dagar & funderar nu å återkommer senare med hur fasen det blev! :D






tråkigt, jag vet.. men det där med att vara kille tycker jag ändå inte är en skitdum idé, vore kul liksom! :D Men man vill ju va riktigt utklädd. Ja, för det vill man juuue, nu när man får chansen att vara någon annan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin