Torsdag morron

2007-11-29 - 10:36:28

Hejsvejs!
grey's igår.. fick det äntligen.. MEN!!! GRAO, och på ett dåligt sätt grao.. vafan, va var det för avslut? Hur länge ska man sitta & vänta nuuudå. Och blää.. allt var ju bara skit. Förutom att George var så djävulens ovanligt sweeet igår! gaah..
image83

ja ni ser ju. Och samtidigt blir det ju så jäääkla fel när han är bög :( blööh. Men sweet är han!

Torsdag idag. En dag närmre helgen & dess bravader.. men men.. vad blir det? Nånting iaf.
Blev ju inget jobb då det tydligen är imorron, och det krockar ju rätt bra med skolan.. Visst hade jag kunnat skippat skolan 1 dag, tagit ledigt or so.. Men inte nu gärna när de är så tätt inpå, liksom.. miljoner med saker som ska va klar om någon vecka bara! stressigt. Så näe, tar den tid jag får.

har även denna dryga hosta kvar, tror jag blir tokig! på bussen hit (sitter alltså i skolan) så fick jag värsta host-attacken, och sånt bara haaatar jag! så jäkla pinsamt. tårarna sprutar and so on. Tummen ner!
Rösten är däremot muche bättre. Tummen upp! men halsen alltså = död ekorre.

Så säg mig.. vad ska ni göra i helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin