Torsdag kväll

2007-11-29 - 22:42:56
Sitter här & gluttar en sväng bara. Kom hem för någon timme sen, var ner på stan & tog en solning, behövdes! min hy blir så hemskt dålig när jag inte kör en solning minst 3 ggr veckan som jag alltid brukar, inte skit bra med 3 ggr/vecka men I need it. Men har varit dåligt med det.. men hoppas jag kan ta tag i det någongång!
Såg många glada, prydda fejs samtidigt som jag gled ner längs gatorna i mina gympapjucks! alltså, folk som skulle ut menar jag såklart. Man blir lite smått sugen när man ser andra sådär.. men asch! helgen är snart heeer.
Vet dock ej vad som händer.. Jag är ju så sugen på att bara göra något fre+lör. Men samtidigt kan det va jäkligt skönt & bara ligga hemma imorrn, ska trotsallt till valbo vid en 13 & leta skor å kika lite annat smått & gott... och det jag menade e att antagligen blir man bra slut av sånt spring. Så de blir nog bara lugnt imorrn.
Men lördag, får se nu.. är bara sugen på något riktigt "rajtan tajtan". Skaka lite till brittans platta.. inte helt fel!
Och har jag hört rätt så blir jag typ ensam hemma hela lördan då syrran har match.. sånt är skönt, ensam hemma delen alltså.. kunna starta lördan soft lixåååm. Hmmm...

Jaja, återstår att se då alltså. Sitter btw & kikar Alien VS. Predator, riktigt kuslig film! tänkte bara passa på att posta ett inlägg i pausen, hann dock inte då jag hör vrålet från tv'n nu :)

see ya.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin