I wonder..

2007-11-22 - 10:43:16
min hals knasar sig som faaan. Imorse hade jag noll-röst! & den är fortfarande skit knepig.. inte jättestark liksom, så försöker undvika att prata så mycket. De konstiga är.. att jag drömde att jag skrek & skrek men hade ingen röst. Skit knepigt!

Men det går över, som jag alltid annars brukar säga.

Ja, helgen. blir väl inge s-vall, laddar för v-ås nästa istället. Är istället lite sugen, kanske jag redan nämnt.. på lite raj raj. Men det ser ju inte heller skit bright ut! dåligt med idéer & sällskap. Så jag vette.. vore väl liiite kul & se Danny? Men inte skitkul heller när det är proppat. Jaja, får hoppas på något iaf!
annars blire väl heeeeemma å rullar tummar.. går väl det med.

Färgade hår igår med, skönt. Körde på en rö-tott again. Funkar! får iaf höra att det ser bra ut så :)
om inte folk ljuuuuger vill säga! ;) hehe neddå.
Meeenne.. kultur & stilhistoria strax, jippi!
Postat av: Josephine

följ med oss? :)

2007-11-22 - 19:04:20
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin