Halloween / All helgona

2007-11-03 - 13:19:23
Japp! idag är det tid för att spöka ut sig alltså.
Och även tid för att tända ljus för sina nära som inte längre vandrar på denna jord..
Så jag tänder ett ljus idag för min moster åsa, morfar och gammelfarmor. Och min lilla vovve Honda :) saknar er

image77

yes. och alltså tid för att få spöka ut sig.. hihi. funny time, dock väldigt läskigt också, när det finns dom som verkligen skrämmer skiten ur en! :D
tänker inte skriva ut vad jag ska vara.. även fast jag kanske sagt det till alla :P haha okej! jag ska vara jag! alltså, lik. lik-jag :) ska ha råkat ut för en olycka, lite otäckt sådär. Kära mor ska få sminka mig.. något hon inte ville göra, då hon tycker det är lite jobbigt med tanke på min moster som gick bort i en bilolycka, och.. ja :/ äsch.. dumt det känns.. men, man får försöka å inte tänka så mycket. Så blir det bra.

jajjmen, alla får ha en toppen halloween, hur ni nu än firar den, i kyrkan, hemma eller på fest/krog! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin