Fredagsmys

2007-11-30 - 19:59:04
honey i'm home.
har nyligen kommit hem från the adventure at the affärer. blev inge vinterpjuckor.. hittade inga som "fittade" mig tråkigt nog :/ blir att leta vidare barrra! men, jag hittade 2 par andra pjucks :) ett par snygga klackisar för 100:- & ett par vanliga svarta, cheapo 100:-

härliga! inte skit najs i detta väder kanske doe.

Köpte även en midjekjol såklart.. hade tidigare i veckan prövat en från Gina, någon ny som kommit in med fickor på sidorna som stog ut, typ. Tyckte bara jag såg ännu bredare ut, illa! såatte.. dissade den & kikade efter en vanlig, men fanns ingen här i gävle. Så var jag ju till valbo idag & fann mig en :) happy!
Och så blev det en liten  läppglans från Isadora, assnygg glittrig sådäraaa. Det var de.
Blir kanske en tripp ner på stan imorrn, får se. Skulle behöva inhandlas lite smått från H&M, som smink kanske?

Nu blire bara mys.. och en längtan till imorrn. Eller, vad som blir imorrn är ännu en gåta.
Postat av: Sanna

Igår var det fest till kl 8 idag! :D Ikväll äre lugnt och imorn är det fest igen! :D Skaru haka?

2007-11-30 - 21:04:46
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin