böhhh

2007-11-20 - 16:32:34
Förkyld! Halsont! Februs! blääe. Mår som en skjuten älg. Och dagen har bara rusat iväg!
Suttit halva dagen med mami på hälsocentralen här i kassa b-hus. Ah, massa yr bara.
Jäntan hade blött massa från foten & jara jara.. fick nytt bandage, hej hå. & jag där som ett stöd, again.
Va gör man inte för sin mami?

Och nu går jag å funderar om jag ska åka till s-vall i helgen & jobba, cuz I need the cash! samtidigt är jag veeeeldigt sugen på lite rajtan tajtan. Men det låter bara korkat att välja sånt före cash. Men får se hur jag gör.
Helgen efter blir det iaf v-ås :) & sedan får man se om man hänger med på annat!

men stålar.. jag vill haaaa! önskemålen blir bara fler & fler..
Vill göra tatton nu!
Vill ta körkortet nu!
Vill & vill & vill..

by the way. kan slänga fram bilden på tatton :)
nä just de kunde jag ju inte ALLS!...
bilderna ligger ju på annan hårddisk då vår data höll på å krascha ner totalt häromdan.. gaah. en annan gång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin