6 weeks

2007-05-20 - 00:29:08

amen 6 veckor... sen är jag fri. oohja. för nu sitter jag bara och snurrar på allt som kommer ske...

→ Körkortet - teorin, halkan & uppkörning..
 Och därefter fina roadtrips
 Pierca & tattuera
 Härliga uteee kvällar & inte lika mycket uggla-uggla kvällar som nu..

Och säger då det.. de ska bli så sköööönt.. Sommar'n på köpet också! Ser riktigt ljust på detta..
Längtar till i augusti då vi börjar plugget igen.. Då allt de roliga ska få trilla på sin plats och förmodligen att man ska ha fått den där riktigt gnistan för att kämpa för ett par riktigt fina betyg! Men så är det oftast ändå tycker jag, iallafall med textilen.. resten har det väl varit lite... jaa :P Mennnäääh.

Tänkte köra ett par riktigt najsa låttips faktiskt! Iallafall de som just snurrar på min playlist :)

  • Europe - Open your heart
  • David Gray - This years love
  • Mika - Happy ending
  • Enrique Iglesias - Do you know
  • Damien Rice - 9 crimes
  • Bon Jovi - (You want to) make a memory
  • Anders Johansson & Ida Hedberg - Sometimes Love Just Ain't Enough
  • Matt Weddle (Obadiah Parker) - Hey Ya (Acoustic Cover)
  • Lars Winnerbäck - Tanken som räknas
  • Europe - Cherokee
  • Jonas Tunander - Silent Hill 2 - Theme of Laura


Postat av: tjees

Lär ju inte vara någon risk för mig att få 80 p iaf, sån film tittare som jag är :D

2007-06-04 - 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin