Suuuuk..

2007-03-05 - 08:49:07
Ja, jag är alltså sjuk :( jätte jätte ont i halsen, och hela kroppen! Känns som om jag har 2 apelsiner i halsen..
Bläää.. nä usch, så blev tvungen till att ligga hemma idag då. Började i fredas... buuhu.
Inte går det att sova heller, eftersom jag är alldeles täppt så måste jag andas med mun vilket leder till att jag blir kruttorr i halsen... och som sedan när jag sväljer känns som om.. jaa.. man kört ner en kniv i halsen på mig..
Efter ett par timmar kom mami finally fram till sjukan igår (telefon) men då var de så otrevlig å tyckte att vi skulle vänta! Åååh, smärta på dig du, damen i telefon! Så senare ska pappa få mig  till hälsocentralen, då jag lyckligtvis skulle kanske kunna få lite meds. Men nää, de e väl som vanligt ett virus... gaah :( aja, we will see..
hmmm...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin