Lördagkvällning..

2007-03-31 - 23:11:46
Yes! ikväll har det färgats å härjats här hemma. Min pluppa har varit here och jag har färgat hennes hair.
Very fun I can tell you :) tog bara ett par hours haha... men alltid lika trevligt har vi, jag å halvan! Forever and always.
Whatever happends.. eller nåt.

Och just idag har jag varit något ruggigt partajsugen! men icke, det har blivit vitt för mig nu en hel månad..
Men det får nog allt tjänas av här nu när pluppo fylls myndig och påsklovet infaller..
Så nu finns det något att se fram emot :) och helt ärligt talat: det förtjänar vi! alltså, att ha skoj.. ja för verkligen.

Hmmf.. Men det blev alltså till att uggla resten av lördag kvällen?
I guess so.

menne, bättre tider väntas.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin