10/3

2007-03-11 - 00:02:04
och om cirkus 10 min är det 11/3... där ser man, tiden rullar på som vanligt! redan inne i mars..
nu är de inte långt till dagen man blir myndig.. cirkus en 16 v, ja, faktiskt precis om 9 min!
man får liksom försöka se det från den ljusa sidan :) och 3 ½ vecka för bejran... va härligt! låt tiden rulla på!

Ikväll har det bara varit myspys, jag och familjen å lite melodifestival :) tummarna hölls hos mig för 3 st: Måns - Cara mia, Sarah Dawn Finer - I remember love och Andreas johnson - A little bit of love, kunde inte bestämma mig för en låt ;P var ju rätt bra låtar hela bunten tycker jag! okej, föruom Anna books skämt Samba sambero, nä hujeda mig, haha! men hon är så söt så det var kul och se :) Men efter alla, eller de flesta 10 och 12 poängarna the ark samlade på sig av jurysarna ledde till att dom vann.. hoppas dom kan sopa golvet där borta i finn-träsk då! (huvudsaken liksom)

Och förra fredagen drabbades jag av någon härlig känsla.. en sådan som man får när man blir sjuk liksom.. man orkar ingenting, och.. ja man kan nästan jämföra som exempel, att vara bakis, för så kändes det! och lördagen, dan efter så började halsen krångla något rejält och söndagen var man totalt utslagen och det lät som om jag svalt 2 apelsiner! inte trevligt direkt.. dock lite roligt när T ringde och kände inte igen mig när jag svarade, trots att jag sa "hej det är emilia" haha.. Men på tisdagen rulla man ner till en fullbokad(?) hälsocentral och fick pencelin och köpte sig lite Strepsils (rekomenderar vid halsont, riktigt bra!). Nu är det lördag kväll/natt och halsen är bra, lite täppt bara kanske. Fick även dubbelt upp med lov, 1 vecka + ;) haha. Nä.. men blir att ta igen lite sen det man missat.

Nu blir det john blund.. natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin