SWEdens nationaldag :)

2007-06-06 - 20:57:20

Jamen GAAAH! va vackeöört! höö höö. Sommarlaauuov om... 1 dag och ca 3 tim. Jaho.. eller ja, ett par tims till I guess.. är ju trötta aulan 9.30 på fredag först. Sen samling såklart med klass och utdelning av betyg. JAPP!
men sen var det SOMMARLAAAUUUOV så det står hääärliga till! känns ju bra :)
Men det bästa... ja det börjar i höst... (Hvt 3b) ; )

Najs najs.

Denna dag:
Sol
Sol
och åter sol.
Vakna runt en 10 nånting, drog mig upp ur härligheten (sängen alltså :) ) och begav mig ner för lite fräsig national-dags-frulle, made by my self. Jaja.. sen på med bikini + lite palter (linne+shorts) och ut i det blå & vandra! jaa för fytusan va skönt det var! och nu är det kväll, och har nyligen varit ute å vandrat med mor, riktigt kul hade vi också!
men imorse var det plågosamt, really!! kokhett ute, svetten rann! vattenflaska i ena handen, mp3 i andra. Men skönt var det verkligen.. för både kropp & själ. Ska försöka hålla mig till att göra det var dag då jag finner tid till det och att det går ihop.. tex, inte en kväll då man kanske är ute å härja.. "nemen heddå allesammans, ska hem å dra på mgi joggingdojor å vandra en sväng! tjarå" nej nej, haha! de skulle väl se ut..
och inte skolmornar.. nee.. men annars, för det är ju så    s   k   ö   n   t  !
menne.. dött med ämne? haha. verkar så.

Men nu så snart börjar grey's, finally.. tyvärr säsongsavslut på det med, som Ugly betty & Desperate hade igår.
För jaa.. hur ska jag klara mig utan dessa underbara tuesdays & wednesday? (men shit, att stava rätt på dessa veckodagar på eng var inte lätt :P) vart det rätt ens? haha.

Ja! soooommmaaaar 2007, finally här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin