Lördag & storstädning, möblering..

2007-06-16 - 20:30:51
En lördag ska man väl igentligen bara ta det lugnt.. eftersom det är helg å man är ledig då?
Men icke sa nicke.. fast vad säger jag då, varje dag är ju som lördag för mig så det kvittar vilket ju :)
Aniiiwaii..
Började fatta tankar till verklighet, tog mig själv i kragen å började pyssla om i rummet.. inte trivts med mitt rum på länge, sett ut som en riktig svinstia den senaste månaden! Inte haft ork att bry mig.. ÄVEN fast man inte haft ett dugg att göra.. Bara varit väntan på sommarlovet, tanken att kunna ta det när lovet är igång så man har något att pyssla med eftersom man inte fått något jobb än. På tal om det så känns det så jävla pissigt det med.. leva på mor & far hela sommaren.. hur ska det se ut va. ouffh.. men men. Vad är det som kommer kosta?
Krogbesök, dricka, krogbesök, dricka.. kanske nåt klädesplagg nångång :) hihi.. vilken skitunge man är hehe.
Men that's life!! :)

Ja, och då sitter man här.. Körde en genomgång i körkortsteorin igår.. Gjorde sluttestet också (alltså på prov) och fick 57, så det känns great :) Känner mig grymt laddad inför det.. rätt säker med. Så de kommer nog gå bra..
Gäller att tro på sig själv.

Men nä, här kan man ju inte sitta å uggla bort dyrbar tid. Har ju faktiskt annat att pyssla med :)

Höööres.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin