Happiness, more or less

2007-06-20 - 11:07:03
Hej & hå. Då var det onsdag (redan). Dagarna går så fort  så.. inte klokt. Men skönt! :)
Och idag, otroligt nog, skiner solen som bara den! Känns toppen bra! Lägga sig å pressa ett tag innan man går på promenixen.. Låter helt okej för mig :)

Snart är det midsommar och ooh, vad alla är i undran över hur vädret kommer bli då.. Kommer det bli sådana regndagar det varit nu ett par dar? eller blir det som idag, lite solsken? :) Vi får väl hoppas på alt. 2.
Midsommar blir i år som förra året i gåsholma, ett riktigt mysställe ute vid axmarby.. Utflykt med båten, grilla, bada, mysa, umgås, senare bär det av tillbaks till stugan och förmysa lite sen blir det dansbanan, riktigt skoj! Och så hålls det på hela natten.. helt underbart. Och så blir det antagligen som förra året, slå upp ett knepigt tält 4-5 på morronen, försöka somna i nån timme som kanske är hur svårt som helst pga allt fnitter man har för sig! Iallafall jag :P sen kommer jag hem, en slut emilia.. och mamma å pappa undrar vad problemet är när man bara vill sova.. inget annat. Hade ni kul? aaaaaaaaaaooooohhh.. haha. Ser det framför mig.

Näpp! nu blire frulle här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin