The sweetest sin

2007-07-25 - 18:37:01
Onsdag idag och gävles sista sommarkväll. Ikväll ska Magnus Carlsson uppträda.. orkar man ta sig ner kanske å kika? Vore lite små trevligt. Skulle behöva kika en ny stav till tungan då den jag har nu är waaay to long, mycket irriterande! Men jag vet ju inte vilka affärer som har piercings!? Givetvis redrum & sånna affärer, men dom har väl stängt för idag.. jaja.

Haft en underbar helg! riktigt toppen. Mysig, trevlig och festlig på samma gång.. Japp, så nu har det bara varit recharge på batterierna, samla nya krafter å ge sig ut på nya äventyr! Fast rätt lugna dock tror jag. Var ju tänkt med lite Björn Rosenström imorrn mennee.. de flesta jobbar å har sig, så får se hur det blir med den planen. Och annars blir helgen lugn också.. Lite småmys sådär bara, kan va riktigt skönt det med! Hade tänkt mig att man kanske blir lugn ett tag nu? Men man märker väl hur de blir med det.. Jeeepp.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin