Kill some time..

2007-07-09 - 18:57:05
10 favoriter:
Färg:
Svart, vitt & lila

Mat: Kina
Band: 30 seconds to mars, fall out boy.. jaa, kan bli många där.
Film: Lonely heart killers, The green mile, Alpha dog
Bok: Onkel Toms stuga, grymt bra! Bakom stängda dörrar, Pojken som kallades Det + 2an & 3an
Sport: Fotboll & hockey
Årstid: Både sommar & vinter kan va helmysiga!
Veckodag: Fredag & lördag, svårt å bestämma mig för en sak :P
Glassmak: Haha! måste säga jordgubb & vanilj :)
Tid på dygnet: Eftermiddag/kväll

9 för tillfället:
Humör:
Trött, hängig..
Smak: Ingen
Kläder: Svarta mjukisar & svart linne + bagheera jacka
Bakgrund: Ingen
Nagellack: Inget
Tid: 18.43
Omgivning: Tintin på tv'n å inte mycket mer
Irritationsobjekt: Tomma börsen!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nicole Y
Screen name: ?
Husdjur: Ja säg det.. kanske kaninen jag inte minns..
Piercing: Öronen :)
Förälskelse: Patrick, min granne i sthlm
Musik: Micheal jackson, backstreet boys, men mest the king of pop!
Bil: Fiat uno
Kyss: Andreas, moahaha

 
7 senaste:
Cigarett
: Aldrig rökt en
Mat: Pasta & korv
Dryck: Milk
Biltur: Hmm.. igår va?
Kyss: Oj! hmm.. nån vecka sen
Spelad låt: Hmm har jag ingen koll på
TV-program: Tintin still

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej nej nej..
Brutit mot lagen: Kanske?
Blivit arresterad: No
Badat naken: Mjaaa.. har man?
Varit med på TV: Haha, jaa när stadskampen va i stan för nåt år sen..
Kysst någon du inte känner: Men ja

5 nej tack:
Kläder: Hmm.. för små?
Mat: Typ gristunga å sånt
Musik: Sån där skit..
Dryck: Ljummen, blä!
Personlighetsdrag: Divalator

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Låg & glutta filmer
Du kan höra just nu: The sound of Tintin on the TV
Du inte kan leva utan: musik & kärlek
Du gör när du har tråkigt: Jadu, det kan vara mycket det

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma
Du tycker om: Min familj & mina vänner
Du inte gillar: Liers, skitsnackare, & sån skit

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Hmm vet faktiskt inte.. men känner en liiiten längtan efter hösten nu när sommarn inte borde få kallas sommar

1 önskan: Att vinna lite pengar kanske :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin