Fredag kväll.

2007-01-19 - 22:37:39
Endast 1 vecka kvar av APUn nu. Weho.. längtar ju faktiskt litegrann tillbaks till skolan igen.
Slippa alla trötta bussresor.. Jaa.. joo.
Men kul har i haft, ohja. Mycket nyttig APU, så jag är riktigt nöjd.

Och nu är det  fredag kväll.. och vad gör jag måntro? Jo, jag tvättar kläder.
Tröttsamt liv? Jaaadå.
Men imorgon kan det bli att man bryter traditionen ;) jahvisst! dock nyktert I think.
Behöver bara komma ut å träffa folk känner jag.. Piffa till sig, och den snygg-snygga brännan man fixat på 4 dar. Solat 4 dar i sträck, inte bra igentligen. Bränner gör de över hela kroppen och just nu ser jag ut som en kokt kräfta! Men icke, imorrn kommer det vara så fint så, jahvisst. Så det känns härligt!

Har börjat webbdesign på individuella nu också.. Alltså, lär oss göra en hemsida mm. Kodmallar osv. Har sett att man kan trixa med det här på bloggen.. så inom en snar tid så ska jag nog pröva på något, lite för nytt ännu. Amatööör.

Annars då, lifet rulls on. Det är ju illa tvunget.
Inte mycket mer som hänt va.. hmm nej, don't think so.
Ska väl kila sista svängen till tvättis å hämta de sista plaggen.

jaaaaarå, hade.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin