With or without you..

2007-02-15 - 22:51:45
ååh ett sånt tjabbel det vart på mentorsdagen idag då!
men är det igentligen så underligt det då.. näää! orkar inte yttra mig om det, det är ju som det är..
Och alla är vi olika. Bara att acceptera.

Suttit och knåpat med speechet som ska redovisas på måndag, det börjar ju närma sig liksom och nu vill jag använda den riktiga engelska man kan! den som trillar ur mun när man tex. är utomlands, jaa för då finns den där så fint så :) Så nu vill jag visa malin.. att jag kan! utan att börja larva..
Härlig jag är som kan erkänna att jag är rätt larvig!! Haha, laugh laugh....

Och helgen? Jaa för då blir det väl.. plugga? ser så ut hittills. Behövs!!
Vet inte hur det ska hinnas med att göra artikelarbetet i svenskan/so'n tills på fredag (nästa), då det är deadline. We will see..


Kan där med avsluta med en rekomendation av Evanescence senaste album, som innehåller 3 toppen låtar!

Good Enough
Call me when you're sober
Lithium


och en riktigt fin
framsida

108138-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin