Utan Dig..

2007-02-13 - 20:00:06
vart det verkligen tomt, och det är skönt att vi rett ut saker å ting, precis som du säger :)
I'm so happy that I got you theresé! you're my best, nu, då och för all tid!

och till annan "nyttig" fakta :)
jaa, för vem vet?

haha nejrå. menne, blev bedd om att blogga, så tjaa, ger det ett försök här och nu då!
..........................
...........................
.........................

nej men en rolig sak kan jag ju tala om!!! jag har jätte mycket saker att tänka på :) och 98% går till PLUGG! jaa, för nu är det verkligen upp-till-halseeeen! man kan verkligen dyka i det.. fasen, lärarna babblar om att de saknat en när man varit borta 6 veckor på APU. Och då kan man börja undra på vilket sätt..
Ja det kan jag svara på! GENOM ATT PRESSA PÅ OSS MED PLUUUUUGG SÅKLAAART!!, och därefter se oss lida å pina oss igenom alla miljontals grejer som vi ska fixa till den ena & den andra dagen. Aah, helt sjukt är det. Menne man ska väl klara sig igenom det med, visst!!! *fEEtaSsSmAjLeTT* (fnIzz fNiZz)
Fast ska bli intressant med speechet på engelskan på måndag, då jag ska ha ett föredrag om Anna Nicole Smith å hennes död å vem hon var, lite kort sådär, SISÅDÄÄÄR 5-7 min. Ska rulla ett litet klipp också så får hoppas de drar lite of the time. Haha, det ironiska är att jag satt å hade inte den blekaste om vad jag skulle ha å berätta om, men sedär, så dog någon och Emilia fick ett skolarbete.
Vad hemskt :S men man får se det från vilken sida man vill såklart..

och sen har vi min sjuka sömn.. för ett par veckor sedan, inte längesen iaf, så sov jag så braaa så, för bra! Men nä nuså, har önskan slagit in 10 x too much om att det skulle bli ändring på det, för nu kan det inte sovas över huvetaget.. Vaknar skit tidigt när man tex. fått sovmorron, jaa sådär jätte najs.
MEN, det går väl över det med nångång.

Nä för nu har jag inte tid att skriva denna dynga mer, utan ska leta lite "roliga" sommarjobb, som självaste (mar)drömmen på gavlis igeeeen. Wiho. Poor me..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin