gaah...

2007-02-22 - 11:03:21
Men var det lite plugg nu eller hur är det igentligen!? gaaalet mkt fan, man drunknar ju!
Och igår var det skola till en 18.00, fastän man slutat 11.00. Och i tisdas var det inte hurtigt värre heller, då vart man kvar nån timme efter att ha slutat vid en 13.45. Huuugaligen...
Och just nu finns absolut inte tid för något annat :( man känner sig helt slutkööörd..
Skola, hemgång, käka, sova, skola hemgång, käka, sova.... varje dag.
Men nu är det ju lov nästa vecka, som jag helt otroligt glömmer var dag.. Men det är ju skönt att det är det då iaf! :) hämta en ny energi till de kommande veckorna å pluggandet efter det...
OCH på måndag börjar riktigt hurtande alltså! för då blir det gymkort för boddis & bejran.. fyfasen va skönt det ska bli! (säger man nuja ;P) nä, men det ska det faktiskt bli. Lägga om kost och börja ett nytt liv!
Yesbox, that's it.


Och sen  då, kan det sluta snöa?? så pappa kan sluta stå å skyffla snö från taket så att det inte blir  så jäkla cooold in here.. blää, för nu är det verkligen kallt ute :S och MKT snö. bläää för vintern.. ge mig sommar!

och vill ni veta en sak ;)
nu har jag funnit min blivande.. har faktiskt hittat min true love..
Jared leto heter han ;) aaah.. nu vart ni nyfiken i struten vaa..

108138-12108138-13108138-14

nää men DREAM ON liksom...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin