Uppe med tuppen....

2007-12-28 - 11:43:46
helt i onödan! klockan 7 liksom! & när man kommer ner till den där jäkla ishallen visar det sig att nån snorunge skulle sitta, gaaah va arg jag vaaar och ääär! Så jag gick dessa km hem.. blää. Blä för snorungar!
Jag hade ju kunna sluppit sitta uppe igår å fixa talet & musiken. spydig unge dessutom. Kan de bli bättre?
Ja, nu kan det fan bara bli bättre, typ?

Jaja. Hade tänkt mig ta en tripp ner på stan strax... försöka fixa med APU'n, hoppas på att jag nu kan få där på Lindex. Vore ju super isåfall. Har man det fixat liksom.
Är så sugen på att köpa mig en svart ögonskugga från MakeUpStore, för cirkus 130:- sådär, den jag har nu nån lös jäkel från H&M bara rasar av efter nån timme när man sminkat sig fin till kvällarna, och det är ju inte kul.
& igentligen vet jag inte om jag vill punga ut 130:- på 1 ögonskugga. Visst, de håller ju i evigheter osv. Men vet någon nåt annat ställe med annat pris så tell me, gärna! :)

image99

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin