Okej..

2007-12-11 - 13:47:31
Idag kom min kära lilla mormor hit till oss.. guuud så jag saknat na'! känns skönt att ha henne här :) en extra att ha till julafton, men någon dag efter åker hon dock till örebro till mina kusiner. det ska väl vara rättvist..

2 v, inte ens det, till jullooov. fan va najs! eller som jag brukar säga.. den ä najs!
men som tidigare sagt finns det ett par saker som ska vara klara också. bläsch
men det ska väl gå? kan ju typ ta med mig sovsäcken till skolan, lika bra. Varit kvar nu flera kvällar & donat.

och nästa vecka är the julshow, jesus vad nervööös jag är. galet! hela cirkusen hemifrån ska väl komma & kika också, I think. skämmigt! hoppas fan det går bra.. näääää, jag kommer bara döö!
jag kan ge en försmak på vad jag ska va, wraha

image92

som sagt, jag kommer dööööö

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin