Jullovet här

2007-12-21 - 15:07:02
free for a week or two. jo typ två. å jääädrans va jag känner mig förtjänt av det!
julshowen över. gick helt okej, låter det som. folk tyckte det var kul, å det är sådant man vill höra för att känna sig satisfied.

ja, jullov. fan va otroligt underbart härligt ljuvligt skönt.

vi startar det med att vara sjukling. sov inte en blund inatt.. gick dock & la mig runt 21, absolut tvungen att kika magnus betnér , älskar karln! så jävla härligt att det finns någon svensk med lite jävlaranamma! vågar säga vad han tycker.. so good. så det vart att kika det en timme då. sen skulle jag sova.. klockan vart 22, 23, 00, 1, 2,3,4 å jag blev helt galen. sprängande huvudvärk & kallsvettning. najs i brallan du! hade dessutom kört dubbelt pass solarie, galet dumt. men måste ta tag i solningen nu. och ja 5 var det ju dags att kliva upp, ta fem i 6 bussen till skolan för att börja mejka & så. kände mig så gott som packad! ungefär.

så nog kan man kalla mig sliten i detta nu.

så jag startar iaf mitt lov med massa söööömn... fram till julafton & juldan :)
Postat av: Josephine

blir de utgång på juldagen? :)

2007-12-22 - 02:05:26
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin