Gottigottinytti!

2007-12-31 - 11:37:22
Ja då är det nyååår. Tada! härligt. Jag säger bara- ge mig 2008, mitt år, året för mig att bli en gooder person. Jag vill, jag vill! och studenten. Låg och tänkte igår kväll.. & shit alltså. Jag är ju så sjukt nervööös.
Undra hur de då kommer se ut de dagar närmare.. the day. oh my god.
By the way! fick praktikplatsen på Lindex :) i'm so glad för det. Börjar dock inte förrän i början av feb. så får en massvis lediga tor+fre i januari, yeaah.

Nä ska man ta & starta dagen med lite frulle kanske innan man ger sig på annat?

image106
Postat av: Josephine

Grattis! Kanske du har jobb där sen efter studentas ;)

2008-01-03 - 00:50:13
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin