Gokväll gokväll

2007-12-07 - 16:37:28

Jähopp! nu har jag slutat för dagen, sitter dock kvar i skolan ett tag till.. ska fixa some stuff. Typ klar med hela vävningen av alla 3 saker, skitskönt. Bara snutten av badrumsmattan kvar.

Nå? Visst var det tufft med trummisen som bara hade 1 arm? tycker det är skitcoolt jag. Han blev av med den i en olycka, vad för olycka minns jag inte. Men han har någon extra pedal som han också stampar på.. den ä najs!

Fredag. What happen's?
Inte ett skit för min del. Typ som gårdagen. Sitta kvar i plugget & nöta, komma hem, ta en dusch & sätta mig å försöka sticka klart mössan till PA (projektarbete). Dryyyyga mysse. Inte blev den riktigt som jag vela heller.
Soatte..

Imorrn blir det party? Ingen aning faktiskt. Kanske.. om detta mysterium med drickbart löser sig. Fo si..
Nåväl.. vad händer med erat liv? tell me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin