får det lov att vara

2007-12-09 - 20:41:39

senaste

1. Kompis du träffade: Nea
2. Personen du pratade i telefonen med: Hemlig beundrare
3. Du fick SMS av: Helena
4. Du kramade: Hemlig beundrare

Idag

5. Kläder: dagen-efter-outfit - mysisar + linne & kofta & raggsockor
6. Bättre än igår: njä gårdagen var så jäkla skoj/rolig/mysig jara jara

Imorgon

7. Är det: skola, huga!
8. Planer: vakna - skola - hem - dö.. nemen PB iaf
9. Något tråkigt som händer imorgon? inte få sova ut

Favorit

10. Nummer: jag har ingen.. men jag kan väl säga... 6 tihi
11. Färg: svart, vit typ
12. Årstid: Summertime
13. Saknar du någon? jao
14. Humör för tillfället? sliiit skiiit

Frågor och svar

15. Det första du gjorde imorse? öppna ögonen
16. Vad åt du sist? ballerina mini-muffins, not så god do
17. Vad irriterar du dig på? att snön inte är här
18. Tror du på distansförhållanden? Mjääää... Näe
19. Vem tänker du på just nu? dig
20. Tror du att personen tänker på dig med? pessimist - nej
21. Vart reste du sist? till stan, mohi. nä menne.. så längesen så i dunno remember
22. Vad gjorde du igår kväll? var ute & härja
23. Liknar du din mamma eller pappa? är en jäkla blandning tror jag..
24. Ler du ofta? think so. försöker dock undvika det då jag avskyr mitt smile.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? vilken diskussion fråga. inledde den med en suck! och jag svarar kärlek. Så viktigt i alla sammanhang, vad man än gör. All kärlek är livsviktig
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? javisst gör man väl de? & annars också
27. I vems säng sov du i igår kväll? mine
28. Vilken färg har din tröja? just nu: svart/vit

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? yes i have
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? yepp
31. Gråter du när du skadar dig? sometimes

Lycka

32. Är du en glad person? mjao, till å från
33. Vad gör dig glad? Bra saker. Roliga saker. Så små saker som att någon visar tacksamhet.. Visar ett bra beteende. Och att se andra må bra
34. Önskar du att du var lycklig? mjaa.. iaf till 98 %, för tänk om man levde ett problemfritt liv? var finns då den lilla längtan & spänningen
35. Är lycka överskattat? Kan jag nog tycka, med tanke på min åsikt ovan
36. Kan musik göra dig glad? oh yes

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja
39. Har du en flick/pojkvän? "biiip" nope
40. Är du nöjd med det? näe
41. Har du varit otrogen någon gång? njäe

Hat

42. Vem hatar du verkligen? jag hatar ingen direkt så, utan jag hatar nog det som sker, handlingar som gör att jag känner hat.. hur folk kan göra & bete osådäraa
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? njaa
44. Är du en mobbare? näe? va taskigt

Nuvarande

45. Nuvarande humör? efterlängtan
46. Nuvarande frisyr? ja som i tidigare inlägg.. kan du se en bild.. fina jag, ohyeah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin