en trött sate!

2007-12-16 - 00:42:30
ja, kvällen bjöds på lite damer & lite... öl! ja faktiskt. jag är en sån bryd som kan ta en pilsner.
men trött som jag är börjar jag gäspa, känna frossa.. och tar nästa buss hem.
sånt som händer... och sen är inte mitt intresse för att sätta mig på en pub skit stort. icke sa nicke
så visst, det funka & åka hem också..

& nu vill ja ha kisseee! har hittat en, i ljusdal. mamman är siames & pappan vanlig bondkatt.. men min daddi sa att siames kissar tydligen är aggro? någon som vet om det stämmer..? vart så sugen.. helt grå & gröna ögon. fiiin! och billig. haha. snålis

nu är det bara 1v kvar i plugget till jullov.. å det sitter ja å skriver om nu i trötta stunden?
skitsamma. varit rätt tomt på ord i min blogg. har t.o.m funderat på att lägga ner shitten. tycker en del gör det så bra med bloggen men jag bara screwar med min. fuck va ja byter samtalsämne?

kan det bero på de där glasen med onyktert föremål?

gaah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin