En jul med riktigt kasst samvete

2007-12-23 - 09:57:00
jag är så.... jag är alltså.... väldigt. väldigt. vääääldigt fundersam över vad livets mening är igentligen!

Dom senaste dagarna har icke, och jag menar icke varit lätta. Har ej fått min försenade jävla lön, som jag skulle fått förra fredagn (14e). Som de sa när vi jobba. Ullis fick sin, men inte jag..
Så jag har alltså inte handlat en enda jäkla julklapp! känns ju förjäkla härligt.
Liksom.. sånt där är rätt viktigt för mig. Men inte skitlätt om man inga pengar har.
Så hela veckan har bara varit ett jäkla telefonringande.. å nu har företaget gått i konkurs. Så man kan ju knäppa händerna & hoppas på att man ändå får dom nu i mellandagarna, som lovat.. som gången innan. hej!

Och nu är det ju jullov också. galet skönt, tänker man. Men jag kan ju förifasen inte sova!
Va är det för fel? Fullmåne or what? Börjar bli skapligt less alltså.

& sista veckan av livet tänkte jag skriva.. nej men, sista veckan av detta pissigt underbara år. + - 0
Hittar ju fasiken inget att bära på nyår. Alltså det är det värsta jag varit med om! jag har verkligen, och nu tror jag har nämnt det tidigare kanske, men varit i varje affär på planeten typ. Men de finns f*n inget!
Så idag blir det ett ryck med mamma & mormor ner, de ska göra sitt sista ryck med julklappar, jag är med som smakråd + att vi kör nytt i år, att jag får vara med å välja åt mig själv vad jag vill ha. Funkar.
Nej men, tänkte kika om man kanske kan hitta nån snygg midjekjol? & topp.
Jag vill liksom, volym, eller vad man ska säga, nedertill. Typ ballongit. Oså smalmidja osådär då.
Men vette om man hittar, annars får man gå till Ohlssons å köpa 100 meter tyg & sy ihop nåt.


Känner mig duktig, solade dubbel i veckan, & igår färga jag håret & solade och tog en promenix på det. Färgade mörkbrunt/naturbrun så håret är brunt med röda toner. & så köpte jag faktiskt blond färg. Tänkte bleka mig ett par slingor.. Eller bara någon.

Men tänk om man kunde liksom.. hålla igång såhär. Skulle ju kunna va nyårslöfte, men sådana är jag dålig med, så brukar skippa det :)
Postat av: Anonym

ja men eller hur?! jag hittade ett linne idag iaf, så det får bli linne och kjol, less jag blir! Vart fan är klänningarna? ärligt alltså?
God jul förresten :)

2007-12-23 - 17:49:31
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin