Ännu en december dag ur mitt liv

2007-12-06 - 10:37:48
Känner mig igentligen tom på ord. Känner inte för att säga eller göra någonting.
En lugn helg inväntas också, något jag behöver men som jag inte vet om jag vill ha längre..
Jag skulle behöva koppla av & komma på andra tankar, men att sitta hemma gör absolut inte saken bättre.
Usch, skulle verkligen behöva komma bort ett tag.. Kunde jag så skulle jag verkligen dra iväg nånstans.. men tyvärr är det ju alltid något som ska klämma, som tex. Pengar? Tid? jaa, ni ser.

Börjar om cirkus en halvtimme. Tråkig lektion - kultur & stilhistoria, blä. Sedan lunch & därefter vävning. Vill bara bli klaaar med allt. Ingen som skulle vilja byta plats for a second?
Nä förstog väl det.
Postat av: Josephine

Jag veeet, lyssnar på den som en galning :)

2007-12-06 - 11:48:29
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin