2 dec, 11 år

2007-12-02 - 14:11:11
image85


Idag är det 11 år sen.. Jag saknar Dig så.


Söndag. Första advent. Och hej stressen! Stressen för att det är 3 veckor kvar till jullov. 3 veckor!!! och det finns typ hundra saker som ska vara klara typ då. Fan. Nu blir det till att bo på pluggen fan.. Ja så får det bli.
Tänker även ta mig nästa helg till att bara bringa tid till skol-stuff. & familjen. Trött på uteliv-hejhå.
Får bli ett uppehåll nu, yepp.

Och julpyntet borde sitta uppe nu, märk borde. Men här är det långa vägar ifrån.. känns det som. Sitter väl typ 1 ljusstake uppe? Soe, ska åka med mami & kika lite jul-stuff, som gardiner? & lite stjärnor and so.

that's my s-day.
Postat av: Sanna

Usch, jag är såå himla glad att jag slipper skolan! Var äckligt mycket att göra fram till jul :/ Hoppas det går bra!

2007-12-03 - 14:06:27
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin