Trött hals :(

2007-08-27 - 18:59:32
ouffh.. halsont! och helt svag. bläää på det.
La mig runt en tolv igår och sov till 10 imorse, då vi har det riktigt slappt denna vecka då en del lektioner inte sparkar igång förrän nästa vecka & veckan efter det.. Och jag gnäller inte direkt på schemat, tycker det blev helt okej! Vet dock inte vad jag ska finula med på projektarbetet, så ska försöka komma underfund med nåt. Anyway.. så jag fick en rejäl sömn på 10 timmar, men ändå helt slut! börjar 12 och slutade runt 14, jättelååång dag, not. men kände mig helt hängig och första stoppet man hamna på efter att ha kommit hem var i sängen, där man slumrade bort till en halv fem, sjukt trött och så ont i hals & kropp. Så har bara legat å degat.. yes sir, that's my day.

Annars då? Jo känns helt okej, läget under kontroll liksom, känns helt okej. Och känner mig fortfarande riktigt pigg på plugget, vill bara komma igång! ser så fram emot allt man har framför sig..

Snart lite dinner då. Hej svejs.
Postat av: Sanna

Bra att du tycker att de är kul och börja skolan igen, bara och köra på då ju :p Hoppas att det går bra för dig! :)

2007-08-29 - 13:02:42
Postat av: emilia

ja känns verkligen toppen :) Ja de här ska nog gå galant! ;D tihi

2007-08-29 - 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin