Sunday

2007-08-05 - 14:08:20

Yeah yeah.. söndag och dagarna börjar närma sig årets cityfest, somligas höjdpunkt på året, dock ej min.. Same shit varje år, men visst brukar det va trevligt! Hade även tänkt mig i år på ett försök med att åka iaf 1 karusell då snacket var stort förra året, ja för oooj va man skulle åka karusell. För nej, jag åkte inte en enda, jävla nöt! Haha.. lite små kul.. Alla andra åkte.. utom jag. Jaja :) får se i år då!

Igår var det mys hela dan, typ. Var för första gången i år på en strand å solade! Fantastiskt skönt! Ja herregud. Hann ju dock bara ligga en sådär 1-2 timmar då min kära syster börja krångla som inte skulle med först, men som ändra sig så vi åkte hem å hämta henne när vi kommit halvägs osv.. Iofs brydde jag mig inte för det var ju jag som körde ;) men så hade hon inget å sola i och bla bla bla.. oså skulle lillebror med osv osv osv.. Så det tog ett tag innan vi kom fram. Men det var skönt den lilla tid det vara iaf. Å partysuget var ju på topp! men ekonomin dissade mig stenhårt! så det kändes kasst.. Så det vart lite kubb å mys :) sen vid en åtta ringer lillpullan medans jag står och vispar efterrätt, haha! så man slänger på sig lite palter å lite makeup å bikar iväg en sväng. Jätte trevligt hade jag hur pank jag nu än var :) Så det var najs.. alltid trevligt med rätt ladies, för jadå.

Bjuder på en trött söndags lista.. och by the way så måste de här vara det inlägg som tagit längst tid att skriva, hehe


1. När gick du upp idag?
Hmf.. runt en.. 11.30 tror jag
2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend!
3. Senaste filmen du såg på bio
Amen shit. Lilla kycklingen? Typ åratal sen jag va på bio märker jag :S
4. Favorit-TV- program?
Åååh.. många ju! Ugly betty, desperate housewifes, prison break, grey's anatomy..
5. Vad åt du till frukost?
Typ en halv-dagen-efter-macka. Fastän det inte var någon dagen-efter för mig.
6. Vad är ditt andranamn?
Har 2 st, josefine maria
7. Din favoritmat?
Åh, KINA!!
8. Vilken mat gillar du inte?
Kan typ äta allt.. men typ gravad lax och sånt dallrigt shit.
9. Favoritchips?
Sour creeeme. Märke brukar kvitta
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Öh, ingen? Kör jämt blandade Mp3's
11. Vilken bil kör du?
Min fiat uno, höhöhö
12. Favoritmacka?
Eeeeh.. Ingen mackfantast, så har ingen "favvo"-macka
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Hmm.. Sådanna som är stenhårda på sin sak å vägrar lyssna till andra. Blä!
14. Vilka är dina favoritkläder?
Öööh.. har inga?
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Alanyaaaa.. eller är jag tråkig om jag säger att jag vart där 3 ggr redan? Variatiooon, Emilia!
16. Favoritklädmärke?
Amen va lattjo.. har nog inget. Men om man tänker oftast på var de flesta tjejer shoppar så är det ju H&M, hittar alltid nåt!
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ah säg det, not a clue på den frågan!
18. Favorittid på dagen?
Det är nog när det börjar dra sig mot kvällning..
19. Var är du född?
Stockholm
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey!
21. Coca Cola eller Pepsi?
Smakar lika?
22. Fotboll eller ishockey?
Båda
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattis
24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Denna månad gifter pappa bort mig mot 10 kameler, den du!
26. Vad ville du bli när du var liten?
Stor
27. Bästa barndomsminnet?
Stugan i Liviöjärvi/Pajala hos mormor & morfar, alla stunder man hade tillsammans allihop..
28. Varit i Afrika ?
Nej, men vill
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Näe?
30. Varit med om en bilolycka?
Jao
31. Favoritdag i veckan?
Hmm.. inte måndag iaf
32. Favoritrestaurant?
Eh?
33. Favoritblommor?
Eh?
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Eh?
35. Äger du en cykel?
Mja
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Men nu kom det väl bara knepiga frågor?
37. Läggdags?
Sent
38. Senaste personen du delade en middag med?
My family yesterday
39. Vad lyssnar du till just nu?
Vinden som susar i solskenet
40. Favorit färg
Vit, svart, jaa.. finns ju många, beror på dag, tid, humör
41. Hur många tatueringar har du?
Jag tänkte säga 2 men då hade jag ljugit, 1 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin