List-nojja

2007-08-06 - 01:12:24
Har man tråkigt så har man

Namn: Valfritt? Nemen, Emilia funkar
Alias: Öh..
Hemligt alias: Eh..
Ålder: 18
Bostad: Radhus hos päronen
Avskyr: Orättvisor
Tycker om: Känslan man får när allting känns tipp-topp, men som oftast inte brukar vara så värst länge
Ditt bästa minne: Hmm.. gud va svårt! Nä nu har jag suttit och tänkt och kan inte riktigt komma på något :S
Ditt sämsta minne: Sämsta minnena är faktiskt då man mottagit att man mist någon när & kär, smärtan är så fruktansvärd så det är ingenting man glömmer.. och när jag börjar tänka, så är nog bästa minnet när man var liten och inte förstod sig på allting jobbigt som bara kom desto äldre man blev.. Då var allt frid å fröjd!
Pinsammaste du gjort: På tal om det, så satt jag ju idag och tänkte på något pinsamt jag varit med om.. men kommer inte på! Får skriva det senare om jag kommer på det..
Din bästa sida: Vet faktiskt inte.. så omtumlad när de gäller mig själv, vet varken ut eller in när de gäller mig.. Men jag är en god lyssnare, det är bra!
Din sämsta sida: Måste vara mitt temperament.. oja, nånting jag ofta får höra.
Beskriv dig själv: Tänkare, ärlig, försöker iaf ofta tänka på andra, alltså omtänksam, tror jag
Kärlekslivet: Ensam i min dubbelsäng :(
Klädstil: Min stil
Komplex: Hmm.. mina lår, och armar, och mage och... ah hela shitten! haha!
Vad finns i fickorna: Typ mobil & lipsyl
Jacka: Antingen svart bomullsjacka or vit tunn kappa
Bästa personen du vet: Men.. svårt att bara kunna tycka att 1 person är bäst.. knepig jag :P men mamma är bra!
Sämsta personen du vet: Hitler, men han är ju död! Thank god! sen då... eh ah.. mördare, våldtäksmän å sånna idioter.. inte bara 1 där heller :P
Drömyrke: Skådespelare eller typ något med musik.. Drömyrke = 1
Dröm: Att kunna bada i pengar
Det första du tittar hos killar: Utstrålning och ögonen
Det roligaste du gjort: Kan inte komma på något sådär bara, men jo jag har gjort mycket roligt!
Piercingar: Öronen och tunga, tihi
Tatueringar: Japp, bakpå skuldran
Samlar på: Nä inget sådär kanske.. Intelligens kanske? den du
Intressen: Musik, resa, natur, köra bil höhö
Höger- eller vänsterhänt: Right, right?
Humör just nu: Romantisk och uttråkad, vilken fin blandning
Favoritgodis: Sometimes choklad, sometimes sura nappar
Är det nåt du absolut inte äter: Gravad lax?
Kläder just nu: Türkey-tshirt och typ shorts
Musik just nu: Chris Isaak - wicked game
Vad sa du senast: Va kallas de här? angående vad jag hade på mig
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Men snälla.. vet inte
Sommarplaner: Ja sommarn e ju snart slut så ta en tugga i det sura äpplet!
Är du bra på matte: Japp, näe
Fisk eller badkruka: Kan inte säga att jag är någon badkruka.. men jag blir väl kallad det då jag inte badar då temperaturen i vattnet är 20 och under
Längd: 160 cm kort
Hur många kuddar sover du med: 4 st
Favoritväder: Soligt, lite små blåsigt sådär så hettar tar kål på en, myspysigt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Kamera, mobil och transport hem
Spelar du nåt instrument: Piano & fåntratt, och ska lära mig att kunna plinka gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slööös, men kan ju iofs spara om de verkligen skulle behövas
Vem är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: Ååh.. green street hooligans, the green mile, många
Tror på liv på andra planeter: Njae..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: De vet man aldrig..
Tror du på mirakel: Mjaaa..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Gud ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja?
Ser du på kärleken som ett misstag: Va? Nej, kärleken är ju något som alla behöver för att kunna överleva
Bio eller promenad: Promenix
Är du kittlig: Nja, nje.. ibland kanske
Snarkar du: Nope..
Stjärntecken: Kräfta
Rädd för insekter: Näe
Äckligaste insekten: Hmm, tycker allihop är snuskiga.
Största svaghet: Hmm.. konkurrens?
Det här är jag bra på:
Bästa bok: Läst många många bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att ha kontroll över mitt temperament
Chips, morötter eller godis: Åh morötter va gott!
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Mja, nee.. Brukar kludda ner lite tankar nångång bara.. Kan vara skönt!
Har du nån flickvän/pojkvän: Nope, väntar fortfarande på prinsen med den vita hästen och gyllene utrustningen
Stökigt eller välstädat: Stök
Gungar du på stolen: Nope
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Jaa, något jag också har som en framtidplan att göra!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömtjej/kille: Han är omtänksam, romantisk. Och visar att he is the one på ett charmigt sätt!
Hur många syskon har du: 2 små monster, eller så små är dom kanske inte längre
Vad är du mest rädd för: Döden
Saltar du på maten: Sometimes, typ pommes
Gillar du att sjunga: jarå :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Textil & design, börjar sista året nu i höst, gör det för that's my thing, nemen kul att sy & skapa!
Anser du att du är stark: Haha, njee..
Brukar du sola: Oja
Vad gör du om du får hicka: Nyper i lillfingret.. myt va?
Röker du: Nej, aldrig gjort heller and i never will
Snusar du: Men nej
Använder du knark: Haha nej nej.. high on life
Kaffe, te eller inget: Stor kopp varmt te
Har du en besatthet: Hmm.. mjaa, mår dåligt om det går en dag utan musik.. men kan väl inte kalla det besatthet precis..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin