Inte lite såld

2007-08-10 - 12:40:46
Alltså.. har skrivit om honom förr här på min blogg....
Mr Jared Leto...........alltså gaaah! vad ska man säga?
Det gör mig verkligen sad när det närmaste jag får komma honom är i mina drömmar.. Ja riktigt sorgligt!
För alltså.. det där är really, really! min Mcdreamy..

  

http://www.youtube.com/watch?v=8aKhlqOoQZw

Äsch, försökte göra lite tjusigt, när man ser liksom... ja alltså, kan titta videon direkt i bloggen. Om någon vet hur man  gör det, typ ska lägga in en youtube.com video så skulle jag uppskatta om jag fick veta de! :)

Menne... ja. Jared Leto.. jag är så såååld!

Skulle ge VAD som helst för att... ja.

Dreeeeam, dream dream dreeeam...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin