en dagen-efter..

2007-08-25 - 14:25:09
men snacka om att må helt vridet. fyyyyfan. utgång igår.. och så mycket som jag drack igår, har jag nog aldrig druckit.. och vad jag drack! shottar, drinkar, champagne som en galning beställde in för 795 spänn!! helt crazy.. de fortsätter! vin, öl..... och bläää va jag mår idag. Och som man brukar säga så är det väl så jag förtjänar att må. Är huvudet dumt får kroppen lida, so true! iaf idag... Orkar verkligen inte gå in på detaljer, tuff kväll/natt/morron bara.
ÅÅH!

men kul som faaaen va det :) värt det? hmmm... mjaaaa. Jo, jaa..
tihi.

idag tänker jag bara ligga & jäsa, rulla tummar, eller vad som helst som är förjäkla slappt! crousing i stan va? hmm, glida ner med pärlan sen kanske ;) haha! näfan.

sängen nästa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin