About to break down?

2007-08-14 - 22:39:43
and cry?
Känner att en sådan dag är on it's way, och det behövs, verkligen! Har gått runt med denna trötta mask nu alldeles för länge.. håller all smärta inom mig, sånt som igentligen borde ha fått komma ut..
Det gör ont! Det gör det verkligen.. Och ja, kul för såna som kan knalla vidare.. Men.. Jag kan inte! inom mig gräver nån/nåt en grop som jag hela tiden aktar mig för, aktar mig för att inte falla ner i, man orkar bara inte, man vill försöka låta vardagen få vara fläckfri, ingen ilska, ånger eller sorg. Samma sak med helgerna.
Men nu kan det se ut att bli en riktig känslosam dag här snart.. vet inte alls när, men jag känner det inom mig.. en bultande känsla som behöver komma ut! Annars vet jag inte var den tar mig.. men det gör så himmelens ont :( och jag vill bara bort härifrån..

image42

Men förhoppningsvis går väl det här över, som allting annars..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin